Friday, June 26, 2009

Nekad i sad - "novinari"

Sinisa Subotic

Nekad: "Neka pati koga smeta, Visoko je centar svijeta. Neka dođu, neka vide Visoko i piramide".

http://www.idoconline.info/digitalarchive/public/serve/index.cfm?fuseaction=form&ElementId=218206

Sad: "Sto se tice Bosanske dolina piramida, hajd', o tom, potom..."

http://www.youtube.com/watch?v=LsOgPyIhC3I



Adnan Jasho Jasarspahic

Nekad: "Ako je tako, onda je Semir Osmanagić šampion mangupluka, jer je uspio pet brda prodati cijelom svijetu. Bezbroj TV ekipa je bilo ovdje, Visoko je pokazano na CNN-u, a znamo koliko bi to koštalo da smo plaćali... Ako je, dakle, sve fol, ja se divim Semiru. "

http://www.gracija.ba/Tekst.aspx?TekstID=3099

Sad: "Zaboli me kurac i za piramide i za turiste. Preuzimam svu odgovornostza sve sto sam pisao ali me istodobno zaboli kurac i zato sta sam pisao, nisam ti ja kriv sto si citao pored toliko drugih finih sajtova.", u mailu kojeg je anonimni citatelj bloga dobio od Jase i proslijedio meni.

6 comments:

Anonymous said...

A sta nam kaze Baftic, koji je prve dvije godine trckarao ko pas oko Gurua?! Federalna televizija bacila bruku para na budalastine,kurvaluk, sta oni kazu?

Neregistrirani said...

Mudro suti, kao i mnogi drugi novinari koji su objavljivali cak i kad Semir trepne.

Anonymous said...

Sta se desava u odnosima izmedju sarajevo-x i Gurua?

Anonymous said...

Ne znam za to između semira i sa-x. Koliko znam njih je Semir plaćao, vodao po večerama, i bukvalno uređivao neke stvari (kao da se zatvroi forum o piramidama, jer su počeli dominirati dokazi protivnika). Imaš li nešto konkretno o tome sa sa-x?

Neregistrirani said...

Ne desava se nista posebno. Objavljuju i dalje, cim objavi FENA (koja je i dalje medijski sponzor), a preuzme press Fondacije.

Anonymous said...

Ma da sam bilize Sarajevu, ja bi ih izveo na cevape samo da nam vrate blog o brdima.
Na sta spadose novinari.