Tuesday, December 18, 2007

Iz mog ugla

Prijehavši u Visoko biznisa prije svega rad
na Ahmeta iz Zemaljskog naletio sam tad
strijele moćne vizije pomračile mi um
objekat iz drevne prošlosti nagonio na blud

Razmazio sam “stručnjake” dao sam im sve
kad eno njih u Danima, e tu bijes me obuze
obezvrijedilli mi projekat, oskrvnuli mi trud
bez milosti me geolozi nasukali na sprud!

Riječ dvije u hladu borova da kvarni vlaški tip
razgovara sa radnicima i nije neki čin
no ono što sam načuo sledilo me svog
tek izdao me kopač, polomiću ga svog!

Izgubio sam glavu, izvadio avio-kartu
odjurio u dijasporu, proširio ublehu.
Plejadama zahvaljivao što imam moćnog tatu
On pravda moje “pronalaske” i život u grijehu


Riješio da se branim da objasnim svoj peh
darovali mi Fenu, a dozvolu ni za tren
advokata-volontera nigdje, a tražim ga ja
Da mojim oponentima po ušima da!



Uz izvinjenje svim ljubiteljima Azre za skrnavljenje pjesme, evo originala: http://www.youtube.com/watch?v=64oWNlis6o0

4 comments:

Anonymous said...

Apsolutno genijalno, a mislim da bi ti i Johnny oprostio! :D

Neregistrirani said...

Hvala.
I ja se nadam da ne bi zamjerio, upotrijebljeno je u dobru svrhu! :)

Anonymous said...

genijalno ko kurac

Anonymous said...

jebo vam stulic mater... ne skrnavite mu pjesme picka vam materina..... stoko glupa