Tuesday, December 25, 2007

Udri!

Radnici macolama rušili zidove

Komisija za očuvanje nacionalnih spomenika BiH i predstavnici Zavoda za kulturno-historijsko nasljeđe FBiH obustavili su juče radove na privremenom izmještanju Tašlihana u Sarajevu.

Radovi su obustavljeni nakon što su predstavnici Komisije utvrdili da radnici koji privremeno izmještaju ostatke Tašlihana na Baščaršiji macolama i krampama izbijaju zidove.

Predstavnici Zavoda su kazali da ne mogu dozvoliti tako destruktivno uništavanje ostataka spomenika, te je odlučeno da će se o ovom problemu razgovarati danas u Sarajevu.

Ovo nam je potvrdila Amra Hadžimuhamedović, predsjedavajuća Komisije za očuvanje nacionalnih spomenika BiH. Ona je objasnila da su predstavnici Komisije bili na licu mjesta, te da su fotografisali varvarsko uništavanje ostataka ovog hana, jednog od najstarijih u BiH, ispod kojeg investitor, "Evropa" d.d, planira graditi podzemne garaže.

"Plakali smo nakon onoga što smo vidjeli. Sada ja federalnim, kantonalnim i gradskim vlastima postavljam pitanje da li je važniji privatni investitor ili je važniji Tašlihan, koji je kulturno-historijski spomenik", ističe Hadžimuhamedovićeva.

Smatra da je u pitanju privatni interes, te da "oni koji su odobrili ovakav projekat" dobro znaju da je u drugim zemljama zabranjeno narušavanje spomenika, a kamoli njihovo uništavanje.

"Razmišljamo o tome da pokrenemo peticiju, te da pozovemo sve građane, posebno intelektualce da se izjasne o ovome skandalu", rekla je Hadžimuhamedovićeva.

Ministar prostornog uređenja FBiH Salko Obhodžaš, pak, tvrdi da on i njegovi saradnici ne bi dozvolili skrnavljenje nacionalnog spomenika, te da je u ovom slučaju sve regularno.

"Znate koliko toga ja dnevno dobijem, posebno kada su u pitanju kulturno-historijski spomenici. Ne mogu sve pročitati. Moj sto je zatrpan. Zbog toga i imam saradnike koji su stručni i kojima vjerujem", rekao je ministar Obhodžaš.

Nermin Dacić, stručni saradnik u Ministarstvu prostornog uređenja FBiH, tvrdi da je u slučaju Tašlihana urađeno sve po zakonu i pravilima, te da nema namjeru preispitivati ovu odluku.

http://www.nezavisne.com/vijesti.php?vijest=18272&meni=15


O nanosenju stete hanu Taslihanu smo i nedavno mogli procitati.

4 comments:

Anonymous said...

hahaha, eno dani pisu o Zlati, evo sam se zakocenio. uh, sad sam vec pomodrio u licu...

Neregistrirani said...

Vidim. Jos uvijek ne mogu da vjerujem da je tu knjigu neko stampao, a jos manje da ce ju iko kupiti. Mozda Semir opet odluci nositi poklone bolesnoj i siromasnoj djeci, pa ih "obraduje" poezijom. :(

Anonymous said...

Sto se tice potvrda za siromasnu i bolesnu djecu mene samo interesuje koliko je cifri dopisao ispred i naravno na kraju opravdao!
A Zlata je bas zlatna i nema sumnje da je to sam Semki izgurao!

Anonymous said...

>>Predstavnici Zavoda su kazali da ne mogu dozvoliti tako destruktivno uništavanje ostataka spomenika<<

Bas me zanima kakvo unistavanje mogu dozvoliti ?