Thursday, October 4, 2007

Gluhi telefoni...

...ili se samo pravi lud?

"„ Ne znam koji su razlozi davanja takvih izjava. Ako gospodin Sijarić ima bilo kakvih indicija i pokazatelja, treba ih obrazložiti i dati javnosti na uvid. Ovo je malo neobično i mislim da trebaju reagovati gospoda iz Fondacije Arheološki park „BPS“, jer su ove izjave uspjerene direktno prema njima“ – prokomentarisao je Hodović.

Prema njegovim riječima do jučer (03.oktobra do 13.00 sati) ovaj čin rušenja dva ostatka zida srednjovjekovnog grada Visoki, nije prijavljen pripadnicima PS Visoko.Hodović ističe da je to odgovornost izvođača radova, općine Visoko. Postavlja se pitanje zašto niko nije prijavio ovaj incident policiji?

Tokom današnjeg dana bit će održan i sastanak sa predstavnicima Zemaljskog muzeja BiH, pa će nakon razgovora biti poznato više detalja o ovom incidentu."

http://www.visoko.co.ba/index.php?subaction=showfull&id=1191492148&archive=&start_from=&ucat=10

7 comments:

Anonymous said...

Slažem se s Jašom u jednoj stvari! Ovaj Hodović je nevjerojatan lik! Život mi se gadi od njega. Ali tako i jest: da nema takvih ljigavaca, ne bi prevarantima kao što je Osmanagić nikad ni pošlo za rukom da postigne ono što je postigao. Pada mi na pamet još jedan takav (p)lik, gospodin Satelitski...

Neregistrirani said...

Kad ga spomenu...treba pokrenuti rubriku "gdje su, sta rade" sva ona imena s pocetka price...mene i dalje interesuje sta bi s Nadjom!

Neregistrirani said...

Sjajna taktika...necu se zamjeriti ni ovima u Sarajevu, ni onima u Fondaciji - ko zna kad mi mogu zatrebati!?
Ljigo!

http://www.dnevniavaz.ba/kultura/kulturno-naslijee/projekat-restauracije-starog-grada-bice-nastavljen

R said...

Hoda je tipicni smrad. Ovamo cijelo vrijeme pisa uz vjetar: ja se borio ja se borio a sad se pravi mutav. Idiot. Gadi mi se.

Anonymous said...

I TI SE MENI GADIŠ PA ŠTA..

Neregistrirani said...

Iz mora gazda-Zikinih poruka kojima mi spamuje inbox, ovu pustam, jer je jedina "pristojna"...mozete zamisliti ostatak!

Anonymous said...

HVALA TI DETE,MLOGO SI LJUBAZAN..HIHIHIH