Monday, October 1, 2007

Kako ustanoviti novu naucnu disciplinu?

Lako. Skupite na jednom mjestu stotinjak "biznismena" (jer se ovo sve ipak vrti oko biznisa, a ne nauke) jednog od kantona, posluzite zakusku, slajdovima pokazete isjecke iz novina koji cine verifikaciju Vaseg projekta i zatim to sve skupa objavite u nekom "jakom" casopisu.
Preporucujem San, Extru ili Avaz...mada pomaze da objavite i u casopisu ciji novinar/urednik odnedavno sjedi u Upravnom odboru Vaseg casopisa, tako da predvidjam da ce i clanci u Oslobodjenju ozbiljno uzdrmati ucmale foteljaske krugove.

25 comments:

Anonymous said...

Ma znamo mi za tebe, ipak smo mi viša bića i naše postojanje vi ne možete shvatiti. Samo si intelektualno inferioran ostaloj bratiji i kao takav nama nezanimljiv.

Anonymous said...

Ovaj gore komentar je bio iz Zona sumraka, scenario za novu epizodu, prva scena:"Marijan Grakalić, godina 60..."

Anonymous said...

jakesnagemupa - prava "visa" bica, toliko ste "visoko" da kada padnete prvo sto ce vam pasti na pamet je vlastita g....a.

Koliko novinar mora biti nepismen da prenese ovo "osnivanje nove naucne discipline"!

Anonymous said...

Mozes li zamisliti tu mentalnu konstrukciju? "nase postojanje vi ne mozete svatiti" Tu je fakat upravu!

Neregistrirani said...

Ooooo, mojoj sreci nema kraja! Dobih i ja, iako inferioran ostaloj bratiji, mog lurkera! Neka te....

Anonymous said...

Tvoj "luker" je vise "bice" garant 1,2 dlakav po cjelom tijelu i naseljava prostore Afrike i Azije!

Neregistrirani said...

@mrak, evo pravo me uplasise jake-snage-mupa...hahaha! Pa, ovo mi stvarno zvuci kao Graxy ili neko od njegovog podmlatka!

Novinarskoj inteligenciji i pismenosti se od pojave cirkusa zaista vise ne cudim! Cuj, naucna disciplina koju proglasi covjek koji ne zna ni kako mu se zove mentor, ni u koju je ladicu ostavio disertaciju.

Visa bica...jebo te, pa takvi pobise pola Evrope prije sezdesetak godina, a nije ni ovom ovdje "nebeskom narodu" bilo mrsko zatrti one "inferiorne"!

Anonymous said...

To je garant Marjan, ovi drugi odnosno "podmadak" tesko da zna sastaviti recenicu!
Ova "visa" bica vec su udarali starijeg profesora i falila se tim! Tako da oni nastavljaju tu tradiciju!

Neobicna je naucna disciplina koju usvaja "jedan" covjek ili grupa polu-pismenih i ne svacenih!!!
Najbolja stvar je da on vec 5-6 mjeseci kao podrzava izrade diplomskih i magistarskih, a nigdje nema niti jednog!!!

Koliki kreten moras biti da bi ovo podrzavao?!!!

Neregistrirani said...

Ma, da, te famozne stipendije od proljetos...jos ne cuh da je to neko i dobio.

Anonymous said...

Neregistrirani, kako bolan nije?! Dobio je Chupo, pa eno ga ubi se od posla na Sarajevo-X, sociJološki istražuje javno mišljenje, hahahahahahahaha!

Anonymous said...

Kao što rekoh, nama si nezanimljiv. Običan prismrdak APRW-a.
GO SEM GO, TAKE THE MONEY AND RUN!!
hehehehe

Anonymous said...

Zjeeeevvvv... Drote, de ti nama još jednom, kako je ono išlo, nismo ti zanimljivi? Zjeeeev, zjeeeev...

Anonymous said...

- Jakesnagemupa ili Marjane, imas taj "prepoznatljiv" nacin pisanja odnosno jedan od rjetkih "piramidiota" koji pise i cita u isto vrijeme!!!
Ali interesuje me nesto, kako da covjek tvog kalibra koji "pise i cita" cak u isto vrijeme sljedi Gurua ko cukica!
Ima tu nesto?

Anonymous said...

A ko je sad pa Marjan, onaj što barjak ne vije??? Ocito se grcevito trzate ne bi li saznali ko sam. Pa rekao sam vam da vi niža bića ne možete uopšte da shvatite ... bla bla bla....Ja sam svoju misiju za fondejšn dragovoljno ispunio, kao što sam branio svoju otadžbinu od sila mraka. Obećan mi je samo orden velereda Pamele Anderson, i nisšta više. Janjca sam dobijo na okladu

Neregistrirani said...

"... bla bla bla...."

E, upravo ti to htjedoh napisati!

Anonymous said...

E, moj Marjane godine ti u ludo odose!!!
Pitam te kako to da takav "kalibar" kaska za Semkijem?
A janjca si dobio da imas jos jednog druga visokog nivoa!

Anonymous said...

Sem je nedostižan u puno stvari i mora se priznat da je Car. Vuče poteze rukom velemajstora a vi to možete samo komentirat međusobno. Ja aktivno sudjelujem.
Nepal Ganges Brahmaputra..doviđenja do sjutra

Anonymous said...

jakesnagemupa- Kada ti je Semki nedostizan, gdje ode visina o kojoj si govorio?

Ma sve je poznato vec, aktivno sudjelujes..... nebi sa ja tim hvalio!!!

Anonymous said...

Ma tom piramUdologijom (opet u San-u stamparska greska) se bave vec dugo ova visa bica, right?

Anonymous said...

Sem je biće 5-og denziteta i za mene trenutno nedostižan. Moj je posao da nadzirem vas u 3-em.

Neregistrirani said...

MUPovac, ja se bojim da ti zaista vjerujes u to sto pises!

Anonymous said...

Ja ti prijatelju vjerujem samo u svoju sivu masu, odrezak od plaće i hrvatsko pravosuđe. hahaha

Neregistrirani said...

U tom slucaju, ajme tebi!

Anonymous said...

"Austrijska policija uhitila je Bošnjaka koji je pokušao ući u zgradu američkog veleposlanstva u Beču s ruksakom punim eksploziva."
ps.
Šta mislite ko im je dojavio?

Anonymous said...

"Ja ti prijatelju vjerujem samo u svoju sivu masu, odrezak od plaće i hrvatsko pravosuđe."

I Semki vjeruje u tvoju "sivu" masu naravno i u tvoj odrezak od plate a posebno Semki i njegovi ahbabi kao Zuki - geo - haker, Raslje i ostala Banda iz 5-dimenzije vjeruju hrvatskom pravosudju!!!

Sto se tice tvog posla jadan je kao i ti!