Thursday, November 29, 2007

Osmanagić je otjerao stručnjake iz projekta

U novom broju Dana:

Intervju: Nađija Nukić, diplomirana geologinja, objašnjava zbog čega je napustila Fondaciju Bosanska piramida Sunca

Nađija Nukić otkriva kako je Semir Osmanagić skrivao neodgovarajuće nalaze, krivo interpretirao njezine izvještaje, namjerno ignorirao stručna mišljenja i obmanjivao javnost lažnim otkrićima

Antika i inicijali: "Tvrdim da FTV ima snimke tih blokova dok na njima nije bilo ništa. Tek prilikom jednog od mojih narednih ulazaka sam vidjela strelicu, te slova 'M' i 'E'. Još tada se vidjelo da se radi o svježe urezanim znakovima. Ustvari, jedan od naših radnika mi je saopćio da je to on napisao - početno slovo svoga imena, te one znakove koji su označavali imena njegove djece. To je on zapravo šarao dok se odmarao. Ja sam svakoga upozoravala da je to napisano prije nekoliko dana, ali je Muris Osmanagić od toga napravio cijelu nauku - prvo da je to neko runsko, pa zatim neko antičko pismo"


Kupite Dane!

Edit: Intervju mozete procitati kod Stul ( http://antibarbarorum.blogspot.com/2007/11/piramidiotski-sezam-irom-otvoren.html ), ali svejedno kupite Dane. Zasluzili su! :)

No comments: