Thursday, September 13, 2007

Lektira

Draga djeco, a Boga mi i roditelji, stigla nam je nova skolska godina i sa njom spisak obavezne lektire koju morate procitati, da ne biste ispali totalne neznalice, ili vas se proglasilo foteljasima ili foteljaskom djecom, kada vas skole odvedu na izlet da vidite, osjetite i na licu mjesta se uvjerite u postojanje piramida u Bosni.

Na spisku se nalaze i djela "autora" koji inace djeluju u rubrici Iz mogu ugla, a preporuku nam je dala nama vec poznata dipl. arheolog Vesna Krnić-Nikolić. Tu mozete pronaci sva zvucna imena, Bosnic, Osmanagic, Simatovic...rame uz rame sa svojim idolima Daenikenom, Clarkom, Hancockom, itd...

Dakle procitajte preporuceno s djelomicnog popisa (!!!) , a onda ispranog mozga, trk u Visoko da iznova napisete istoriju!

http://piramidasunca.ba/ba/index.php?option=com_content&task=view&id=1259&Itemid=1

3 comments:

Anonymous said...

........
ja znam da je moja uciteljica bila foteljas, jer kada sam se god prisjecao drevnog znanja, dakle kada god nisam procitao knjigu bubnula bi mi keca!.....
Sada je drugo vrijeme em mozes ko da se "prisjecas" odnosno "izmisljas" i sve dure!

Anonymous said...

Bože sačuvaj. Jel to sastavila ona "poznata zagrebačka arheologinja i etnologinja"?

Neregistrirani said...

Jeste, upravo ta!