Friday, September 21, 2007

Nemoj vise!!!

"Ne bih više, mislim da imate sliku a nudim i skicu principa, prilagođenu mojim umjetničkim mogućnostima."



"Ono što me je zanimalo gotovo od samog početka pisanja o visočkim piramidama je zvuk koji su ispuštale. Možda Vam se to čini šašavo, ali nekako, da sam ih gradio i utrošio silnu energiju napraviti takve objekte kroz koje «zviždi» zrak, palo bi mi na pamet da njihov ton kultiviram. Ako piramidi ugradim glazbalo tada mogu iz velike daljine prosuditi o njezinoj opterećenosti. To mi se čini elegantno."
Davorin "prosvirao"!

2 comments:

Anonymous said...

AHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAAH

JOJ GLEDAJ CVJETIĆA

HAHAHAHAHAAHAH

Anonymous said...

Davorin je odustao od pijavice koja iz zemlje siše zrak i sada kopira dimnjačara Rvoja.
Davorinov dimnjak je mnogo niži od Rvojevog.