Sunday, September 23, 2007

Solidarnost

U znak solidarnosti sa akcijom koja je u toku na blogu Free Palestine, donosim informacije o tome koga mozete kontaktirati u Bosni i Hercegovini:

Zgodno bi bilo kada bi mail mogao kako doci do gospodina Komsica koji ce narednih dana biti u UN-u . (Moram reci da je upravo zalosno da ne postoji strandard cak ni o objavljenim podacima i clanovima 3 kabineta Predsjednistva, tako da samo jedan kabinet mozete kontaktirati e-mailom.)

http://www.predsjednistvobih.ba/kab/?cid=12,2,1


Slobodan Šoja
Šef ureda i savjetnik za diplomatiju, kulturu i obrazovanje Vijeća ministara
ssoja@vijeceministara.gov.ba


Sven Alkalaj, Ministar vanjskih poslova Bosne i Hercegovine
Info@mvp.gov.ba

Vlada Federacije Bosne i Hercegovine: info@fbihvlada.gov.ba

Kabinet predsjednika vlade RS, ciji je clan potomak ugledne banjalucke jevrejske porodice Levi, sa jako dobrim vezama s i u Izraelom : http://www.vladars.net/lt/vlada/kabinet.html

Te jevrejska zajednica u BiH, na cijem celu je gospodin Jakov Finci, prvi jbh. građanin kome je Savjet za američku slobodu dodijelio međunarodnu nagradu "Prva američka sloboda" :
http://www.benevolencija.eu.org/component/option,com_contact/task,view/contact_id,1/Itemid,3/

7 comments:

Anonymous said...

e super sad ću ja stavit link na tvoj post za kontakte u BiH.
puno ti hvala:)

Anonymous said...

Svaka čast Neregistrirani, ali neće ti oni ništa uraditi, to je čisti gubitak vremena. Neće se oni zamjerat Izraelu i Amerima....

Neregistrirani said...

FP, nema na cemu!

Stul, znam da nece, ali to svejedno nije razlog da im se ne pise, jer tek ako se nista ne poduzme, onda je bitka u startu izgubljena. (Uostalom, mogu se kladiti u veliku lovu da oni nemaju pojma da se ovo desava, pa ih mozemo bar informirati!) Znas, bas kao i vasa borba protiv "projekta" - vjerujem da mnogi kojima ste pisali nisu ni prstom mrdnuli, ali je neko reagovao i lavina je krenula...

Anonymous said...

Da, Neregistrirani, to si u pravu... Samo što je ovo o čemu FreePalestine piše jedan daleko žešći prođekt...

Anonymous said...

da neće ni naši političari (možda mesić - on tvrdi da on u svojim kontaktima upozorava, a onda se poslije ljubi s izraelskim predsjednikom silovateljem i poziva peresa u rh), ali to je formalnost i da oni vide da se mi ne slažemo. najvažnije je pisat u izrael, a može se i u EU. ja sam nekad pisala i u EU, a za vrijeme rata u libanonu sam i britanski parlament zasula porukama... tak da može se pisati i strancima... hvala vam svima još jednom... i tebe neregistrirani moram stavit u linkove protiv piramidiotizma

Anonymous said...

E moja FreePalestine, kod nas u Bosni ti je po pitanju takve vrste plemenitog aktivizma odgovor od vlasti uvijek u stilu:

http://img220.imageshack.us/img220/9477/semkenecuje01bj5.jpg

Malo gorkog humora... Nadam se da mi neće biti zamjereno.

Anonymous said...

e nažalost ni kod nas nije puno bolje.

mislim ja da bi njima svima dobro stajala ova slika. i ovima vani. da oni bilo šta ćuju, ne bi mi ni morali pisat i sl. samo da stvarno vjeruju u međunarodno i ljudska prava, ne bi mi se morali s time bavit. al nažalost nije tako...