Saturday, August 25, 2007

Jadno...

Bombastican naslov, kao i uvijek, "Mijenja se ljudska historija". Sad vec po naslovu znam koliku kolicinu proseravanja da ocekujem, ali moram priznati da me prvih par rijeci ("Najveći spektakl filma u regionu...Nekoliko učesnika ove manifestacije posjetilo je i Bosansku dolinu piramida kao, kako su nam rekli, nezaobilaznu turističku destinaciju."), dobro prepao. Kontam, nije valjda da je nekako izmajmunisao da dovede face (http://www.sff.ba/default.aspx?itemid=10856&lang=bo&_cache=no) u Visoko, da nas opet sramoti.

A onda odahnem, jer ugledam: "Gosti iz Španije, Njemačke, Poljske, Srbije, Rumunije, Slovačke, Velike Britanije, SAD-a i drugih država obišli su kompleks podzemnih tunela Ravne i KTK, podnožje i plato piramide Mjeseca te kameni hram u Gornjoj Vratnici."

Nista novo, hrpa recenica tipa "100% piramida", "100% Bosna", "samo naprijed"...the usual crap!

Ipak, izdvojicu:

„Nadam se da će uskoro biti mnogo više urađeno da bi i strani turisti dolazili više". Maida i Midhat - Doboj Jug

Zadovoljan sam bio s onim što sam vidio na internetu pa sam se ovdje još više uvjerio u ono što sam dosada vidio. Mnogo uspjeha u daljem radu u tunelima i da što prije budu oslobođeni. Tunel je jako impresivan, pogotovo grananje na više mjesta koji su zatrpani. Suhozid na svakom je isti što znači da je rađeno u isto vrijeme od iste civilizacije.
Anel K

Pretim zbivanja u vezi otkriča prvih eurpskih piramida u Visokom u posljednjih godinu dana preko internet stranice
http://www.bosnianpyramid.com/. Vrlo sam uzbuđena što imam priliku biti sada i na licu mjesta.. Impresionirana sam onim što mogu da vidim. Mislim da se treba razmisliti o reviziji oficijelne historije. HVALA LJUDIMA KOJI SU DOPRINIJELI DA SE OVO OTKRIJE. Hvala Vam na informacijama koje stavljate na raspolaganje široj javnosti.
Isabel, arhitektica iz Bilbao, Spain


Ucesnici SFF-a iz prve recenice? Ahaaa, cek, cek...evo, skoro pri dnu strane pise:
Bilo ko ko misli da je ovo prirodnog porijekla mislim da je u velikoj zabludi. A zašto se ne pridaje veliki značaj ovom projektu je relativno jednostavno, a to je razlog jer mijenja cijelu ljudsku historiju. Ja ću se potruditi da dovedem neka velika svjetska imena da vide ovo čudo, ove piramide i da pomognu u konačnom otkrivanju ovoga.
Jasmin Geljo

Ako se ne mozete sjetiti ko je Jasmin Geljo, sjetite se Mime Sis iz Audicije http://bosna-ba.com/a/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=2

http://piramidasunca.ba/ba/index.php?option=com_content&task=view&id=1181&Itemid=26

No comments: