Sunday, August 19, 2007

Vazne vijesti - nismo sami! (malo humora III)

Prica se da piramide u BiH nisu jedine evropske piramide. To kazu cak i oni foteljasi sto pisu enciklopedije, samo ih oni zovu "moderne piramide". http://en.wikipedia.org/wiki/Pyramid#Ancient_monuments Supci, sva su mjesta naveli osim Bosne.


Doduse, covjek pod sesirom je jednom rekao da mu se cini da bi i u Istri i dalmatinskom zaledju moglo biti necega (http://img170.imageshack.us/img170/7639/piramideuistriqb1.jpg ), ali dok on ne ode tamo, u svoju drugu ili trecu po redu domovinu, osnovati Fondaciju i krene kopati, ja cu biti skeptik i vjerovacu da piramida moze postojati samo u mojoj zemlji. Jer, ja sam patriota, da ne kazem rodoljub – mogli biste pomisliti da mi je to ime, neuzubillah!

Kaze mi moja internet poznanica* koja je "vidjela na svoje oko" da u Parizu, blizu muzeja, bas kao u Visokom, imaju kolosalne gradjevine koje su sigurno gradjene ljudskom rukom. One su pravilno rasporedjene, sto su verifikovali strani strucnjaci metodom satelitskog slikanja:


Za to postoji sasvim logicno matematicko objasnjenje: http://www.slagalica.8m.net/luvrpiramida.html

Isto kao i nase, imaju splet podzemnih tunela do kojih se dolazi pomocu obicnih i pokretnih stepenica:
Nije poznato kako se te stepenice napajaju, ali je sasvim moguce da koriste vodu koja se nalazi u neposrednoj blizini.

Mozda je pretvaraju u paru, ali sumnjam, jer njihove piramide nemaju dimnjake, a nase imaju. Mora da su oni angazovali nekog inzenjera elektrotehnike da im napravi struju. Sigurno jesu, jer je u piramidi lijepo i hladno, kao da imaju klima-uredjaj.
Ono sto je zajednicko njihovoj i nasoj (a nasa je prava, bolja i starija-to se ne smije zaboraviti!) je da i oko njihove piramide ima nesto paranormalno. Naime, cim se spusti mrak, na njihovu piramidu dolete milioni ORBS-ova!



Do sada nije bilo incidenata i ujeda, tako da se cini da su oni njihovi malo kulturniji i miroljubiviji. Mozda zato sto su oni u EU, a mi smo nedavno imali rat, pa su nam svi malo nervozni, cak i ORBS-ovi. Svi znamo kakva pogan oni znaju biti. http://www.ekspert.bloger.hr/post/ujo-me-orbs/386162.aspx


Inace, i u njihovu piramidu se moze uci i setati, sa vodicem ili bez, i mogu se vidjeti raznorazni artefakti koje ni oni nisu htjeli odnijeti u muzej nego ih cuvaju na licu mjesta**. Nisu ludi da ih daju u muzej, pa da foteljasi zaradjuju pare na tome. Iz pouzdanih izvora saznajem da oni ulaz u svoju pramidu naplacuju i to u eurima, pa ne bi bilo lose da i menadzment nase ubleh… piramide napravi istu stvar. Barem onda ne bi morali moliti kojekakve politicare za pare i hvatati djecu i volontere da im za dzabe rade. Zanimljivo je da ni njihovi foteljasi nece da priznaju da su to piramide, nego kazu da se tu radi o dobro poznatoj i davno obradjenoj istorijskoj gradji. Kazu da muzej zna za sve to. Ma, ti foteljasi su svi isti!

Jedno je sigurno: i njihovu piramidu posjecuju milioni turista iz cijelog svijeta! Nek foteljasi i oponenti crku od muke!




*, ** Najsrdacnije zahvaljujem "skljocalici" sto mi je dozvolila da koristim neke od slika iz njene galerije. http://picasaweb.google.com/fotkanje/Luvr

No comments: